GRATIS ONLINE MASTERCLASS

Haal meer business uit de gesprekken met je klant

GRATIS ONLINE MASTERCLASS

Haal meer business uit de gesprekken met je klant

Gratis exclusieve masterclass


In onze online masterclass leer je als ondernemer om aan eender wie de juiste vragen te stellen, zodat je altijd waardevolle antwoorden terugkrijgt die je kan omzetten naar meer business.


Wanneer kan je dit toepassen?

- Tijdens je eerste gesprek met je klant: je moet te weten komen wat je klant écht nodig heeft en van jou verwacht. Hoe beter je dit weet, hoe beter je hierop kan inspelen. Win-win voor jou én je klant.


- Bij het verzamelen van feedback: wat vinden klanten nu echt van hun ervaring met jouw bedrijf? Ongefilterde feedback heb je nodig om je als bedrijf blijvend te kunnen verbeteren.


- Tijdens een sales-gesprek: je weet dankzij onze tips beter wat de klant nu écht nodig heeft. Hierdoor kan je als bedrijf beter inspelen op hun vraag - je creëert zo meer business én meer tevreden klanten.


Wat ga je leren

  • De 6 gouden regels voor gesprekken met klanten – zodat je directe en eerlijke feedback krijgt

  • Hoe je écht ontdekt wat klanten nodig hebben, zodat je jouw aanbod perfect kan afstemmen

  • Welke vragen je nooit meer mag stellen, zodat klanten niet gewoon zeggen wat ze denken dat jij wilt horen


Géén vage theorie, maar praktische tools waarmee je meteen aan de slag kan. Het resultaat: je haalt meer business uit je klantgesprekken, je klanten zijn meer tevreden én je kan waardevolle feedback verzamelen om je bedrijf te laten groeien.


Schrijf je in en ontvang de link om de opname van deze masterclass online te bekijken en de bijhorende handout te downloaden.

Enorm interessant, mede vanwege de oefening. Bedankt!

Avo

Dankjewel! Morgen meteen uitproberen ;-)

Jelle

Bedankt voor de boeiende presentatie!

Dominique

Heel boeiende masterclass! Bedankt Laurens en Lotte!

Thomas

Alvast een dikke merci!

Erika

Enorm interessant, mede vanwege de oefening. Bedankt!

Avo

Dankjewel! Morgen meteen uitproberen ;-)

Jelle

Over Laurens Van Lieshout

Laurens is de oprichter van heyhello en heeft al meer dan 10 jaar ervaring met het uitvoeren van klantonderzoek. Hij heeft talloze bedrijven geholpen om erachter te komen wat hun klanten écht denken en nodig hebben door met hen te praten volgens de regels van de kunst. Geen vage meningen of beleefde antwoorden, maar concrete inzichten waar je direct mee aan de slag kunt. Laurens houdt van een no-nonsense aanpak en deelt in deze masterclass
praktische tips waarmee jij meteen betere gesprekken voert.

Schrijf je in