Wij geloven in een zorgsysteem waar vrouwen zich begrepen voelen, waar hun noden centraal staan en waar vooral zorgverleners ook de tools krijgen om dat te realiseren.
Samen zorgen we voor betere zorg én betere resultaten.
Wij geloven in een zorgsysteem waar vrouwen zich begrepen voelen, waar hun noden centraal staan en waar vooral zorgverleners ook de tools krijgen om dat te realiseren.
Samen zorgen we voor betere zorg én betere resultaten.
Wij geloven in een zorgsysteem waar vrouwen zich begrepen voelen, waar hun noden centraal staan en waar vooral zorgverleners ook de tools krijgen om dat te realiseren.
Samen zorgen we voor betere zorg én betere resultaten.
Je geeft elke dag alles om de best mogelijke zorg te bieden. Toch voel je dat het beter kan. Maar hoe?
De geneeskunde is historisch gevormd door mannen, voor mannen. Dit heeft gevolgen voor vrouwelijke patiënten. Hier ligt jouw kans om echte verandering te brengen.
In onze ééndaagse workshop krijg je:
Met toonaangevende methodieken zoals Design Thinking en UX Design maken we samen zorg écht beter, zonder belerend vingertje en met focus op concrete oplossingen.
Deze workshop is jouw kans om je impact in de zorg te vergroten – voor vrouwen én voor jezelf.
Krijg inzicht in hoe vragen geformuleerd kunnen worden zodat je waardevolle antwoorden krijgt en sneller tot een betere diagnose komt.
Begrijp welke noden en verwachtingen er leven en hoe je daar op kan inspelen. Minder stress bij patiënten tijdens een consultatie = een meer aangename werkplek voor jouw medewerkers.
Deze workshop blijft niet in het ijle of conceptuele: we gaan op zoek naar wat concreet binnen jouw praktijk mogelijk is met de middelen die je ter beschikking hebt.
Voor geld of hard werken alleen kom jij niet uit je bed: het is de voldoening die je blijft voortstuwen. Deze workshop is daar een boost voor, de kickstart van een volgende sprong voorwaarts.
HeyHello voert marktonderzoek uit in een breed gamma aan sectoren en in functie van heel wat verschillende doelstellingen. Wat het project ook is, wij starten steeds vanuit kwalitatief en open onderzoek naar ervaringen van mensen.
Onze ervaring met serviceontwikkeling hebben we opgebouwd bij organisaties zoals de Federale Overheid, de Europese Unie, Microsoft, Telenet en in de banksector. We weten als geen ander hoe kostbaar tijd is, en daarom staat een efficiënte aanpak bij ons altijd voorop.
Wij houden van vrijuit denken over ideale oplossingen, maar krijgen pas voldoening wanneer ze stevig verankerd worden in een praktische dagelijkse werking.
Ik vind de totale aanpak enorm verrijkend. Ik heb nieuwe inzichten gekregen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu zeer gericht mijn patiënten kan helpen. Je krijgt absoluut waar voor je geld bij een traject van HeyHello!
Gertjan Van Gils
Kinepraktijk Trug
Ik vind de totale aanpak enorm verrijkend. Ik heb nieuwe inzichten gekregen die ervoor gezorgd hebben dat ik nu zeer gericht mijn patiënten kan helpen. Je krijgt absoluut waar voor je geld bij een traject van HeyHello!
Gertjan Van Gils
Kinepraktijk Trug
Laten we er eens over praten.